Monday, January 19, 2009

FONT WINGDINGS


Kali ini aku nak share kat korang pasal mende ni daripada blog member aku Aizuddin Saad


1. Bukak Microsoft Word anda.

2. Taipkan dalam huruf besar, Q33 NY ..Q33 NY ni adalah number pesawat yangmelanggar WTC tu..

3. Tukar saiz font tu kepada saiz 48.

4. Highlightkan Q33 NY tukemudian tukar kepada font WINGDINGS.Apa yang anda nampak? Kelihatan gambar sebuah kapal terbang melanggar WTC (menara berkembar tu) .

Aku pernah menonton sebuah movie, tapi aku lupa la nama movie tu dan movie tu banyak berkisar tentang pentunjuk kehidupan seseorang namun sama ada kita sedar atau tidak, bergantung pada cara kita melihat. Bagi aku, aku percaya dengan petunjuk ada dimana-mana sahaja dalam kehidupan ini. Jadi bagaimana dengan anda semua?

1 comment:

  1. mungkin dah dirancang oleh pihak zionis untuk memprovoke kita? tapi yang pasti bukan kebetulan.. nombor pada pesawat tu yang di'create'..

    pegi jahanam bangsat zionis!

    ReplyDelete