Wednesday, February 18, 2009

Conteng dan rm25.00


Belakang sofa ade kanak-kanak riang,sape yang dok sofa ini akan menikamti suasana yang hormani :))

Ni adalah bateri imac kat bakang,sederhana besarnya.Aku buat tahun lepas time event Rantai untuk sahabat Rahman..


Ni adalah kasut aku jual kat kawan-kawan dan sahabat handai seiring denganku,kunun-kunun nak nampak gerek la tapi jauh panggang dari api,xmenarik langsung..hanya gemar memuji diri sendiri.Gambar ni adik aku yang pakai,so kelihatan longgar,maklumlah apa yang ada didepan mata..haha..mesti member aku memaki aku tentang kasut ni,dah la mahal?pastu dah xtahan lama,banyak mende aku menipu...walau macam mana pon.ia sudah tiada lagi.Aku wat 10 pasang je,sepasang berharga rm25,haha..Padan muke!

6 comments:

  1. menarik ni..
    bleh dihiaskan pada external hard disk..
    boleh ke?

    ReplyDelete
  2. boleh2,apa salahnya..

    ReplyDelete
  3. hi saudara si.trusk,

    saya tertarik dengan seni lukisan di kasut.boleh saudara beri sedikit tips bagaimana lukisan di kasut itu dihasilkan?

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  4. Oh.tidak lupa juga hasil-hasil seni yg dilukis di atas barang-barang seperti telefon bimbit,komputer riba bla3x..apakah jenis2 pen yang sesuai digunakan.

    Terima kasih.. o/

    ReplyDelete