Monday, February 9, 2009

Done!






Ni adalah scene untuk projek arab yang xguna tu tapi still dia baik ati,nak tak nak aku kena layan mende ni ari2 memandangkan ini adalah rezeki.Layout ni dibuat oleh Sagu dan situasinya agak bersepah dan kelam kabut.Aku malas nak melayan mende ni lama-lama sebab kije ni ade beribu yang akan datang kat aku nanti,asal boleh dan belasah je..ade sket drop shadow jadikla.So sebelum bebudak arab tu komen aku punya kije esok,lebih baik korang yang komen dlu, klu ade rasa yang perlu nak ditambah dan dikritik dalam bekgron ni,silalah memberi komen yang membina..thanks






14 comments:

  1. asal kertas ko nampak putih je,tuko2..kasi buruk2 sket..apa la letak kertas baru

    ReplyDelete
  2. saya suka kaler kerusi awak,,.. macam kaler kerusi kat ofis papa. hehe. teruskan usaha ya cinta hati. saya tetap akan sokong hasil tangan awak. I love you. jgn lupa berus gigi.

    -Shasha Athira-

    ReplyDelete
  3. tak reti la nk komen kje orang,sy dah la budak blom habis blajo.btw,jgn lupe gosok lidah jugak.bkn gigi je,lidah pun penting gak tu.

    =D

    ReplyDelete
  4. kalau rajin sental la sikit motor tu.. dah naik lumut dah tu. sawang kat bilik tu bersihkan.. kan ke kebersihan tu half daripada iman cewah

    ReplyDelete
  5. nmpk static sket..terutama ketas dlm box tu..sila lembutkan sket..

    ReplyDelete
  6. ni tempat sengaja diselerak ke atau tmpt yg ditinggalkan? kalau tmpt yg ditinggalkan...cuba letak sawang skit..hehe. tu je kot nk komen..lain2 nampak menarik dah. :D

    ReplyDelete
  7. adlh spt smua komen d atas ;p ..hehehe..

    ko tmbhla skit brg2 kcik sepah kt bhgian dpn cm pensil ke..toys kepala ke bdn dh tercabut..
    takpun kalo xnk tmbh brg lg..main tanah kt bhgian tu ada cm dh berkorek ke skit..bukit2 skit..tmbh batu yg dh pecah ke..
    lg 1 drawer tu touch upkan lg..ianya wujud tp nmpk cm suam2 gigi..jgn lupa gosok gigi okeh!

    ReplyDelete
  8. dah letak dah sedikit sawang,then tnggu masa untuk approve budak2 arab..so nanti yg dah approve..aku kasi tunjuk..

    ReplyDelete
  9. hahah...ok,bekgron ni kat Negara Yaman ekceli,
    lantai dia adalah tanah..batu2 dan lubang bley diguna pakai..thanks!

    ReplyDelete
  10. ni pehal gosok gigi ni?
    berus gigi dah beli yang lainla..
    cap colgate

    ReplyDelete
  11. hahaha..berguna gk kumen aku yeh ali..batu2..korek2 lubang

    -Jiran Penara BLOCK C-

    ReplyDelete
  12. berus gigi dah letak?
    kt dinding tu bg la simen pecah ke. x pon ade org buat graffiti ke

    ReplyDelete
  13. pale otak ade graffiti,ko ingat bekgron ni aku punya?

    ReplyDelete
  14. aku bosan nak mampus dengan project ni...wargjhgdjasgs....emo ni...emo....

    ReplyDelete