Tuesday, February 17, 2009

Hobi baru!


Yeha..aku mempunyai sebuah kolam ikan agak besar juga,siap ade air terjun Sg.Gabai lagi..yeah!
Ade ikan gapi,kembung,jelawat,talapia merah,sipot sedut,kerisi,tamban laut dan seketol kuda laut paras lutut.Bangun tido tengok ikan,nak tdo pon tengok ikan..balik kije bagi ikan makan seperti berikut

Menu ikan setiap hari

Pagi - Murtabak daging dan vitagen kale purple
Tengahari - Nasi campur dan air putih
Petang - Teh o suam dan pisang goreng
Malam - Susu Anlene


bekas telur Sue Anna Joe dan Pitt,tempat permainan ikan aku,hehe



Bangun tido,ade sekor ikan mati..ia benar2 mati,aku ingatkan dia berpura-pura untuk meraih simpati..haih

8 comments:

  1. MENU KEPALA HOTAK HANG!

    hahaha nk je aku pekik kt tinge ang. bodoh. haha

    ReplyDelete
  2. tu la bg makan makanan berminyak..kan dah mati kekenyangan..lenkali letak tuba je terus...sedap gak tu..
    baik ko bela ikan screensaver je la..takyah bg makan... :D

    ReplyDelete
  3. patut la beriya ajak aku bela ikan.. dah bela dah pun hahaha.. tunggu nanti ikan aku 4 ekor aku nak bagi nama cyan,magenta,yellow dan black

    ReplyDelete
  4. xbest la bela ikan.xleh bawak tdo.

    ReplyDelete
  5. aku rs last month. aku amik bekas telor sueannajoe tu (kt tepi tv). bukak dlm tengok2.. haha ada telor lg. wakaka..

    ReplyDelete
  6. ko letak la moto yamaha LC135 kat dalam tu. baru ikan ko bleh rempit..

    ReplyDelete
  7. marah pit ngan anna u buat barang kawin mereka gitu....ishh ishhh terusik ni...
    ku cubit2 kang barau tau


    -mak besar @ zouk-

    ReplyDelete
  8. hahahahaa!
    susu anlene memang bagus utk ikan!

    cipet betol ang ni ali! kakakakaka!

    ReplyDelete