Thursday, February 12, 2009

Mickey Mouse Malaysia



Hahah...try la makan dan duduk dmana-dimana warung atau kedai-kedai makan di sekitar kl ni,mesti anda ada nampak kelibat tikus yang berpusu-pusu dan berkejaran sesama sendiri,amboi kemain beso lagi perot dia.ekor pon dah naik matang..haha..ade naik atas bumbung kedai ade juga yang main gelongsor-gelongsor di anak parit..aksi yang comel dan lincah menggamatkan suasana,begitu?
Time aku balik kije,sedang asyik berjalan menuju ke rumah..ade seekor tikus sedang melintas lalu didepan aku barangkali dia pon mempunyai hasrat yang sama macam aku..baru balik kije nak pulang ke rumah..haha..boleh plak lalu depan aku..adoyai! silakan sang tikus lalu,kata aku pada si comel itu.
So kepada pemimpin-pemimpin kat Malaysia,daripada dorang gado-gado lebih baik fokus menangani masalah ini yang aku rasa makin menjadi-menjadi.Takpun korang teruskanlah dengan politik yang macam hape,biorkan tikus-tikus comel ini yang akan menjadi presiden pastu dorang lepak umah korang plak..end

4 comments:

  1. mmg pun si comel ni sukahatije..tikus saya type askar sb dorang duk kat kem army..
    ms saya tgh syok tidur..dorang berkejar2an keliling saya..geram!..dengan selamba saya jerit "wey...diam sket bole tak!!aku nak tido"

    ReplyDelete
  2. ko jumpa tikus, kasi kat maliah..hahahaa

    ReplyDelete
  3. hehe..
    teringat kes sitikus terlanggar kaki masa mkn kt kg baru..gamaknye dia igt kaki meja kot, tu pasai dia redah je..

    ReplyDelete
  4. betul tu.. dengan slumber aje boleh main kejar2 depan manusia.. ish ish ish.. tikus-tikus zaman sekarang.. huh.. ..

    ReplyDelete