Sunday, February 1, 2009

Superhero Abad Ini

Syabas buat Recep Tayyip Erdogan(Perdana Menteri Turki) , Muntadar Al Zaudi,(Wartawan) kerana perangainya yang menghiburkan.Aku bangga dengan kalian berdua

ptg tadi aku ade sms mereka berdua dalam jam 25.56pm waktu Cheras.
Ini ceritanya..





Aku: Hello geng,apa cer..ko main gile apa?
Recep Tayyip Erdogan: eh ali,apa khabar?dah makan?citer apa dude?
Aku: haha...aku baik-baik je,dah makan tadi aku bedal mee goreng basah ngan telur goyang.Ko gado ngan Shimon Peres eh?gile samseng ko..
Recep Tayyip Erdogan: haha..stended ar,malas kadang tengok org banyak bunyi ni,cam ade rasa nak berentap je..tu baru mukadimah je tu,org kata 20% la..
Aku: .....sending failed(kedit abis)


Aku: hye bang,haha
Muntadar Al Zaudi: wei geng(ceh!)
Aku: Tahniah la wei,haha..kena kasut si Bush tu ye,sangat hina..xyah pakai pedang pon dah ok dah tu,sipo je cukup nak setlekan mamat tu..haha,klu aku xde baling-baling kasut, kasi kepala tali pinggang je..
Muntadar Al Zaudi: xdelah,aku hangin je ngan anak aku tadi pagi,ade ke balik lambat sampai 4.00 pagi baru nak balik sarang,esokkan dia nak gi sekolah..jimbraol betol,tu yang aku lepaskan kt Bush tu..sangat merimaskan ok..haha,bad mood sampai ke tempat kije,ye tak?
Aku: Good job dude!











1 comment: